Yhteistyön hinta-arvio
Laskurin käyttö ja hinta-arvion määrittely
Tällä sivulla voit helposti laskea arvioidun yhteistyönarvon sosiaalisen median vaikuttajan tai tilin avulla. Laskuri käyttää seuraajamäärää, sitoutumisprosenttia (EGR, Engagement Rate) ja määriteltyjä klikkausarvoja luodakseen tarkemman arvion mahdollisen yhteistyön hinnasta.
Mikä on EGR?
EGR eli Engagement Rate on mittari, joka kertoo, kuinka aktiivisesti seuraajat ovat vuorovaikutuksessa julkaistun sisällön kanssa. Tämä luku lasketaan usein seuraavien tekijöiden perusteella:
- Tykkäykset
- Kommentit
- Jakojen määrä
Engagement Rate ilmoitetaan yleensä prosentteina, ja se voidaan laskea esimerkiksi seuraavalla kaavalla:
EGR = (Tykkäykset + Kommentit + Jaot) / Seuraajamäärä × 100
Mistä löydän EGR?
Helpoiten voit tarkastaa oman EGR:n kirjoittamalla nettiin TikTok EGR calculator ja käyttää tämän laskemiseen tehtyjä nettisivuja.