Yhteistyön hinta-arvio

Laskurin käyttö ja hinta-arvion määrittely

Tällä sivulla voit helposti laskea arvioidun yhteistyönarvon sosiaalisen median vaikuttajan tai tilin avulla. Laskuri käyttää seuraajamäärää, sitoutumisprosenttia (EGR, Engagement Rate) ja määriteltyjä klikkausarvoja luodakseen tarkemman arvion mahdollisen yhteistyön hinnasta.

Mikä on EGR?

EGR eli Engagement Rate on mittari, joka kertoo, kuinka aktiivisesti seuraajat ovat vuorovaikutuksessa julkaistun sisällön kanssa. Tämä luku lasketaan usein seuraavien tekijöiden perusteella:

  • Tykkäykset
  • Kommentit
  • Jakojen määrä

Engagement Rate ilmoitetaan yleensä prosentteina, ja se voidaan laskea esimerkiksi seuraavalla kaavalla:

EGR = (Tykkäykset + Kommentit + Jaot) / Seuraajamäärä × 100

Mistä löydän EGR?

Helpoiten voit tarkastaa oman EGR:n kirjoittamalla nettiin TikTok EGR calculator ja käyttää tämän laskemiseen tehtyjä nettisivuja. 

 

Yhteistyönarvolaskuri